Työttömyyskassa Aarian asiamiespiirikokous 14.3.2024

Työttömyyskassa Aarian asiamiespiirikokous (Maa- meri- ja metsäalojen asiamiespiiri)

Asiamiespiirikokous on kassan kyseisen asiamiespiirin jäsenten kokous, jossa jäsenet valitsevat edustajansa kassan edustajistoon kaudelle 2024-2027.

Kassan ylintä päätäntävaltaa käyttää kassan edustajisto. Tänä vuonna edustajiston varsinainen kokous pidetään torstaina 23.5.2024 klo 17.00 alkaen virtuaalikokouksena Microsoft Teams-sovelluksessa. Kassan edustajistoon kukin asiamiespiiri valitsee yhden edustajan kultakin alkavalta kahdelta tuhannelta (2000) jäseneltä.

Jäsenmäärän 31.12.2023 perusteella Maa- meri- ja metsäalojen asiamiespiiri voi nimetä 4 (neljä) edustajaa edustajistoon. Asiamiespiiriin kuuluu seuraavat liitot: Meijerialan Ammattilaiset MVL ry (1 paikka), METO – Metsäalan Asiantuntijat ry (1 paikkaa), Suomen Konepäällystöliitto SKL ry (1 paikka) ja Suomen Laivanpäällystöliitto SLPL ry (1 paikka).

Maa- meri- ja metsäalojen asiamiespiirin jäsenten kokous järjestetään 14.03.2024 klo 9.00 alkaen. Kokous toteutetaan virtuaalikokouksena Microsoft Teams-sovelluksessa.

Kokouksen esityslista:

1. Kokouksen avaus ja päätösvaltaisuus
  2. Kokouksen järjestäytyminen
  3. Esityslistan hyväksyminen
  4. Työttömyyskassa Aarian edustajiston edustajien valinta

(Kokouksessa edustajista päättävät vain asiamiespiirin kassan jäsenet)

1. Muut asiat
  2. Kokouksen päättäminen

Ilmoittautuminen asiamiespiirikokoukseen sähköpostilla viimeistään 08.03.2024 klo 10.00 osoitteeseen anne.marttinen@metsaasiantuntijat.fi Ilmoittautuneille kokousedustajille lähetetään sähköpostitse erillinen linkki ohjeineen kokoukseen osallistumista varten. Jos tarvitset teknillistä apua kokoukseen liittymisestä, ole yhteydessä Jani Akkaseen, jani.akkanen@metsaasiantuntijat.fi

Tervetuloa kokoukseen!

Stefan Borgman