Tervetuloa Kotkaan 30.7.2022 klo. 11-16

TERVETULOA KAIKKI MUKAAN KOTKAAN SUOMEN KONEPÄÄLLYSTÖLIITON JA

KOTKAN KONEPÄÄLLYSTÖYHDISTYKSEN PERINTEISEEN TILAISUUTEEN

JÄÄMURTAJA TARMOLLA MERIKESKUS VELLAMOSSA

LAUANTAINA 30.7.2022 KELLO 11–16!

Vihdoin kun pandemiatilanne on nyt parantunut voimme jälleen muutaman vuoden taun jälkeen tavata museojäänmurtaja Tarmon messitilassa. Tule mukaan nauttimaan hyvästä seurasta ja kuulemaan työmarkkinoiden ajankohtaisista asioista Tarmon messitilassa. Liiton jäsenille jaetaan paikan päällä ilmainen lounaslippu.

Lauantaina jatkuu myös Kotkan Meripäivät, joka on vuodesta 1962 asti järjestetty koko perheen kesätapahtuma, jossa kaupunki täyttyy konserteista, markkinoista, nautiskelusta ja viihtymisestä! 60-vuotisjuhliaan viettävien Kotkan Meripäivien aikana Kotkan kauppatorilla järjestetään kolmipäiväinen Festivaalitori, joka tarjoaa livemusiikkia torstaista lauantaihin. Meripäivien Festivaalitorilla esiintyvät mm. saksalainen The Baseballs, Neljä Ruusua ja The Rasmus.

Merikeskus Vellamossa on esillä upea Ihanuuksien ihmemaa näyttely. Ateneumin kokoelmista kootussa näyttelyssä nähdään mm. Akseli Gallen-Kallelan, Fanny Churbergin, Hugo Simbergin, Venny Soldan-Brofeldtin, Pekka Halosen ja Magnus von Wrightin teoksia.