Suomen Konepäällystöliitto ja sen jäsenet osallistuvat palkansaajajärjestöjen mielenilmauksiin

Tiedote 25.9.2023

– Emme hyväksy maamme hallituksen tavoitteita tehdä erittäin rajuja työelämä- ja sosiaaliturvaheikennyksiä sekä palkansaajajärjestöjen aseman heikentämistä sanoo, Suomen Konepäällystöliiton puheenjohtaja Pertti Roti.

Suomen Konepäällystöliiton hallitus päätti kokouksessaan kehottaa jäseniään olemaan mukana niissä mielenilmauksissa, joita STTK: liitot järjestävät maan hallituksen työelämäheikennysten vastustamiseksi ja omien jäsenten työehtojen ja toimeentulon turvaamiseksi. Mielenilmaukset toteutetaan alakohtaisen harkinnan mukaan ja mahdollisimman yhdenmukaisesti muiden liittojen kanssa.

Suomen Konepäällystöliitto on STTK:n perustaja jäsenliitto ja sen jäsenet tekevät erittäin vaativia asiantuntija- ja esimies työitä Suomen huoltovarmuuden varmistamisessa.

Lisätiedot: puheenjohtaja Pertti Roti puh: 0505591637